Tiimat kevät 2024

Tiimassa 4.4.2024 uusien jäsenten esittäytyminen oli tavallista juhlavampaa. Helena Schmidt kukitettiin Uudenmaan kansallisen senioripiirin 5000. jäsenenä. Tervetuloa Helena ja muut uudet jäsenemme!

Pentti Mikkonen ja Tapiolan yhdistyksen puheenjohtaja Ismo Nuuja kertoivat tulevasta linturetkestä Villa Elfvikiin keskiviikkona 24.4.2024.

Lakimies oikeustieteen maisteri Taisto Eronen kertoi erittäin mielenkiintoisesti esimerkkien avulla Jäämistosuunnittelusta.

Torstain 21.3.2024 Tiimassa luovutettiin yhdistyksemme entiselle pitkäaikaiselle puheenjohtajalle Juha-Veikko Kurjelle hänelle myönnetty Kansallinen senioriliitto ry:n kultainen ansiomerkki.

Tiimaan kutsuttu esitelmöitsijä oli valitettavasti sairastunut eikä päässyt paikalle. Keskustelu kahvittelun lomassa sujui mukavasti. Juha-Veikko (JiiVee) Kurki kertoi mielenkiintoisia asioita talven vietosta Thaimaassa.

Tiiman jälkeen oli yhdistyksemme sääntömääräinen kevätkokous, jonka puheenjohtaja Riitta Okka veti sujuvasti.

Tiimaan 7.3.2024 saimme vieraaksemme Kansallinen senioriliitto ry:n toiminnanjohtaja Maarit Kuikan. Hän kertoi ajankohtaisia asioita senioriliitosta.

Toiveiden tynnyri oli käytössä ensimmäisen kerran. Sinne tuli jo joitain hyviä toiveita!

Tiimassa 22.2.2024 yhdistyksemme jäsen FM Pentti Mikkonen kertoi Lihaskadosta eli sarkopeniasta. Sitä voi ehkäistä voimaharjoittelulla.

Sitä ennen puheenjohtaja Riitta Okka näytti uuden Toiveidentynnyrimme, joka otetaan käyttöön lähiaikoina.

Tiimassa 8.2.2024 farmaseutti ja lääkehoidon arvioinnin asiantuntija Saara Mellasto Sellon Sanitum Apteekista kertoi Lääkkeiden yhteisvaikutuksista.

25.1.2024 juhlimme vuoden 2023 synttärisankareita täytekakkukahvien merkeissä.

Vuoden ensimmäisessä Tiimassa 11.1.2024 Riia Ahonen  ja Iida Saloranta Ilostu Oy:stä  kertoivat, miten pysyä liukkaalla pystyssä ja antoivat tietoa kaatumisen aiheuttamista  toimenpiteistä ja niiden kustannuksista.  Päästiin harjoittelemaan  Footbic-jumppaakin.