Tiimat kevät 2023

Kokoontuminen Leppävaaran Elä- ja Asu seniorikeskuksessa, Säterinkatu 3.
Ota mukaan 2 € kahviraha.

To 1.6. klo 14.15  Näyttelijä-laulaja Eija Ahvo kertoo kirjastaan Elämäni sain soimaan  ja laulelee Minna miettisen säestyksellä.
Arpajaiset - tuo mukaan noin 10 € voitto

Totetuneet tiimat

To 25.5. Kevätretki Marskin Majalle

To 4.5. klo 14.15  Saamme tietoa Tataarien historiasta, tiestä Suomeen ja nykyisyydestä. Esitelmän pitää imaami, tohtori Ramil Belyaev

Ramil Belyaev, Suomen Islam-seurakunnan imaami. Kotoisin Venäjältä samalta alueelta, josta aikoinaan Suomen tataarit tulivat. Ollut Suomessa 19 vuotta. Kirjoittanut väitöskirjan Helsingin yliopistossa v. 2017 aiheena Suomen tataaridiaspora: historia, sopeutuminen ja identiteetin säilyttäminen

To 20.4. klo 14.15 BirdLifen tiedottaja, Linnut-lehden päätoimittaja ja tunnettu ornitologi Jan Södersved.. Hän kertoo meille lintujen kevätmuutosta, antaa havaintovinkkejä sekä selvittää miten ilmastonmuutos on vaikuttanut ja muuttaa linnustomme lajivalikoimaa. Aihe on mielenkiintoinen ja ajankohtainen ja  kiinnostaa varmaan monia.

To 6.4. klo 14.15 Mehiläisistä on moneksi /'"mehiläisguru" Merja-Riitta Laurila - Tuotemyyntiä

To 23.3. klo 14.15 Figuriinit keräyskohteena / jäsenemme Seppo Mantere

To 9.3. klo 14.15 Elämäni puhemiehet / Pertti J. Rosila

To 23.2. klo 14.15 Työni median palveluksessa /toimittaja Jarmo Heikkinen