Kulttuuri 2024

To 25.4. kevätretki klo 10.30 - n.klo 18 "Täydellinen lauantai" teatteriesitys. hauska farssi,  Hämeenlinnan teatterissa.  Ruokailu ravintola Verkatehtaassa ennen teatteria.
Yhteiskuljetus esitykseen Turuntien pohjoispuolelta Läkkisepäntorilta klo 10.30. Voit ottaa ystävän mukaan. Jäsenen kokonaishinta 70 €, ei-jäsen 80 €  - ei sisällä väliaikatarjoilua. Väliaikatarjoilun kukin voi varatai itse joko teatterissa tai netissä etukäteen.  Ilmoittautumiset 24.3. mennessä.

La 3.2. klo 14 Järvenpäätalossa

Wieniläisoperettien parhaimmistoon kuuluva Kreivitär Mariza on taidokkaasti sävelletty teos, jonka tarina tempaa katsojan mukaansa. Luvassa on valekihlauksia, salanimiä sekä juonimista niin rahan kuin vallankin tähden. Operetin aarioihin lukeutuu yksi operettimusiikin tunnetuimmista kappaleista "Czardaskavaljeeri", joka valloittaa yleisön kerta toisensa jälkeen. Rooleissa mm.: Anu Hälvä, Tiina Vahevaara, Jyrki Anttila, Jouni Kokora, Vikke Häkkinen, Aki Alamikkotervo ja Emilia Vesalainen-Pellas.

Tilaisuuteen ei ole yhteiskuljetusta. Helsingistä klo 12.38 (tai 13.08) lähtevällä R-junalla pääset kätevästi Järvenpäätalolle.  Asemalta on sinne noin 5 minuutin kävelymayka. Voit tulla myös omalla autolla.
Operettiipun hinta on 43,50 € ja se laskutetaan.  ABCD-junalipun jokainen ostaa ja maksaa itse.

Aarnin Pekka jakaa pääsyliput klo 13.30-13.50 Järvepäätalon aulassa pääsisäänkäynnin vieressä. Pekan tavoitat tarvittaessa numerosta 050 090 0251