Retket, matkat, teatterit

Tapahtuma peruttu osanottajien vähyyden takia.

pe 22.11. Sinebrychoffin taidemuseo

La 16.11 klo 16 Lohjan teatterissa

Eppu Nuotion ja Tiina Brännaren kirjoittama hittimusikaali Hiomaton timantti Marilyn Monroen elämän dramaattisista vaiheista. Tarina kerrotaan ihanan nostalgisen musiikin siivittämänä. Musikaalia on esitetty mm. Kuopiossa,Tampereen Työväen teatterissa ja Mikkelissä. Lipun hinta 31,50€ ja se sisältää tarjoilun kahvi tai tee sekä leivos tai voileipä väliajalla. Yhdistys maksaa bussikuljetuksen. Iloa ja valoa syksyn pimeyteen!

Ilmoittautumiset netin kautta 25.9. - 10.10.

Bussi lähtee klo 14.30 Leppävaarasta Läkkitorilta (radan pohjoispuolelta Gallerian läheltä).

Lisää näytelmästä

Täydellinen lauantai - farssikomedia

LA 26.10. klo 13  Helsingin kaupunginteatteri - Areena näyttämö, Hämeentie 2 (Hakaniemen metroaseman vieressä)

Ilmoittautumiset netin kautta ma 9.9. alkaen 23.9 saakka.

Paikkoja varattu 30 kpl - hinta 44 €.
-------

Markus on haaveillut vuosikausia harvinaisesta jazzlevystä, ja tehnyt vihdoin uskomattoman onnekkaan löydön kirpputorilta. Nyt hän toivoo saavansa hetken omaa laatuaikaa voidakseen rauhassa kuunnella legendaarista, kauan haaveilemaansa levyä.

Vaimo kuitenkin päättää juuri tänään aloittaa syvällisen keskustelun parisuhteen kommunikaatiosta. Ja pojan identiteettikriisi on juuri tänään saavuttanut lakipisteensä, ja sekin asia pitäisi ratkaista. Rakastajattaren huono omatunto on alkanut kolkuttaa, ja hän ilmaantuu odottamatta paikalle. Uusi yltiösosiaalinen naapurikin tulee kyläilemään, eikä suostu hienovaraisista viesteistä huolimatta millään lähtemään. Rauhallisen päivän muuttumisesta täydelliseksi painajaiseksi ei puutu enää kuin putkiremontti…

6.9.2019 klo 13.45 taidetta ja arkkitehtuuria tutustumiskäynti Amos Rex taidemuseoon Helsingissä (Mannerheimintie 22-24). Tapaamme alakerroksessa ryhmille tarkoitetun kassapisteen luona.  Museoon on esteetön sisäänkäynti Lasipalatsin sisäpihan kautta.

Ryhmään mahtuu 25 osallistujaa.
Jos sinulla on museokortti, niin maksat opastuksesta 5€.  Hinta ilman museokorttia on 17€ (5€+12€ sisäänpääsymaksu.

MUISTA ottaa museokorttisi mukaan.

Ilmoittautuminen alkaa nettisivujen kautta 3.6.2019.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.8.

Lisätietoja museosta Amos Rex

Syyskauden avajaisiksi matka Tallinnaan 28-29.8
Matkaan kuuluu teatteri West Side Story.  Matkan alustava hinta on 190 €/henkilö. Lisämaksu 1hh 54€.

Matkaan hintaan kuuluvat myös bussikuljetukset sataman ja hotellin välillä, ruokailut laivalla meno- ja paluumatkoilla sekä väliaikatarjoilu teatterissa.

Lähtö 28.8. Länsisatamasta Tallink Siljan Megastar laivalla klo 10.30.  Laiva Tallinnasta Helsinkiin lähtee  29.8. klo 13.30.

Matkalle voi ilmoittautua 15.7. saakka Seppo Mantereelle  Puh. 0400 448 633
seppo.mantere@semtec.fi

Vain meno-paluu risteilylle osallistuvat varaavat itse laivaliput ja mahdolliset ruokailut.

Lue lisätietoja  Hyva_Leksikainen liitteestä!

Kevätretki 23.5.2019 Fiskarsiin - tehty

Leppävaaran kansallisten senioreiden kevätretki on torstaina 23.5.2019 Fiskarsiin.  Lähtö matkalle on klo 10.00 Leppävaarasta Läkkitorilta ja paluu takaisin noin klo 16.30-17.00 samaan paikkaan.

Matkan hinta on 25 eur/hlö ja se sisältää opastuksen ja ruokailun.  Yhdistys maksaa linja-auton.

Olemme perillä noin 11.30 ja opastuskierros linja-autolla ja oppaan johdolla klo 11.45. Ruokailu on varattuna meille klo 12.45 ja sen jälkeen on omaa aikaa tutustua klo 15 saakka.

Ilmoittautuminen matkalle alkaa nettisivuillamme pääsiäisviikolla ke 17.5. Ilmoittautuminen päättyy 10.5.2019. Toivomme jäsentemme käyttävän uutta ilmoittautumismahdollisuutta netissä (Tapahtumien etusivulla olevan Tapahtumakalenterin linkin kautta)

Matkalle voi ilmoittautua myös matkavastaavallemme Pekka Aarnille (mailto:pekka.aarni@gmail.com).  Tiimassa 4.4.2019 ilmoittautuneet on jo huomioitu ilmoittautuneina. Myös erikoisruokatoiveet voi lähettää Pekalle.

Voit tutustua Fiskarsiin tästä linkistä